daca e luni e analytics sau sitemeter

In luna ianuarie conform google analytics metropotam a avut aprox 245k de vizite iar conform sitemeter aprox. 260k. Deci in continuare lider de categorie. By all means in crestere organica de la lansare si pana acum.

Pe grup, numarul vizitelor lunare este undeva pe la 500k, ceea ce pe lifestyle-goingout urban este de departe numarul 1 fata de oricare alt website in aceasta categorie.

Pragmatic vorbind, anul asta avem doua obiective:
1. consolidarea pozitiei de lider pe categoria goingout urban, 18-24, cu un extended reach de 14-35
2. monetizare conform pozitiei de lider.

In mod concret, deja coolio are o varianta mult imbunatatita care scoate in evidenta mai bine, speram, conceptul de social shopping ("tu stii ce sa iei prietenilor de ziua lor?", "cand iti cumperi ceva, nu arati apropiatilor?"). Urmeaza noul design pentru metropotam plus inca doua proiecte ce speram sa inchida cercul la ceea ce noi numim "cea mai relevanta platforma pentru un stil de viata cool"

Sa vedem daca ne si iese, in conditiile unei industrii care inca se cauta si in care traficul se face pe balarii si nu pe value-added pentru consumatori. :-) Iar ceea ce scrie Dragos e doar varful icebergului, din pacate.

12 Comentarii

Pe cand noul design?

Cat despre trafic si alte cele... lasa ca si-a luat Dragos frigider nou, nu-ti lua si tu :)

cand zici vizite te referi la unici, nu?

Sunteti tari, pe bune. Multe felicitari

sapteseri par peste voi http://tinyurl.com/d4jtjx
din cite observ n-au cum sa fie vizitatori unici (mai ales ca sitemeter nu are asa ceva)

din ce m-am uitat eu sapteseri nu au nici 200k - sa greseasca aia cu peste 30%?

nu neaparat. in google trends se arata vizitatorii unici (sapteseri au mai multi ca voi) si probabil voi aveti mai multe vizite.

conformdatelor noastre din google analytics metropotam este mult peste ce este in google trends. de aia nu prea imi dau seama cum si daca ar fi relevant ce e acolo.

anyways, pentru mine e mai putin relevanta comparatia asta , pentru ca pe de o parte noi suntem un web play / web brand si nu avem nimic offline in spate iar pe de alta parte strategia noastra se indreapta catre o platforma bazata pe continut si functionalitati sociale si nu pe listing de evenimente/locuri.

si evident ca noi credem ca aici facem diferenta de departe, in cateva luni speram ca gapul de trafic sa fie mai sus de o marja de eroare discutabila a unui masurator sau altul :-)

google trends si alexa trebuie privite ca un fel de sondaj de opinie si conteaza foarte mult comparatia la un alt site si nu daca datele sint aceleasi cu ce iti da tie tool-ul de masurare. faptul ca sa zicem sinteti la egalitate sau pe acolo cu sapteseri e un lucru foarte imbucurator pentru voi.
De ce nu intrati intr-un tool public de masurare a traficului?

intrebarea e de ce am intra intr-o chestie publica? noi incercam cat de mult sa nu ne amestecam in tarate (sau telenovele de genul a ceea ce se intampla chiar zilele astea) iar clientii nostri sunt foarte happy cu accesul transparent si in timp real la tot ce inseamna metrics privind colaborarea cu noi. de altfel orice client al nostru are default acces la orice inseamna date de trafic furnizate de google analytics, n-am auzit pe cineva sa conteste cifrele lor.

pe de alta parte, da, alexa sau google trends (sau sati sau trafic.ro) ar da cel mult un ordin de marime dar nu de comparator per se de cine o are mai mare.

outputul acestor tooluri e bun doar pentru outsideri, adica cei care (1) habar nu au de ecosistem/industrie si, daca e cazul, se ghideaza dupa un mediaplan pe care il inteleg prea putin sau (2) oameni care sunt la inceput si vor sa invete basics. A, da, sau (3) bagatorii de seama care doar isi dau cu parerea, Noi nu ne propunem sa rezolvam probleme nici pentru 1 nici pentru 2 si nici pentru 3 :-)


pai asta cam era si ideea. trebuie sa promovezi foarte clar faptul ca 150000 de utilizatori unici pe luna pentru site-ul tau inseamna mult mai mult (chiar daca nu financiar) ca alte site-uri care au mult peste ceea ce ai tu. E cumva diferenta intre un rock clasic si o manea. problema este daca privesti din punct de vedere al afacerii care merge pe princiupul "banul conteaza". de aici vine si intrebarea cam cit timp puteti rezista cu o asemenea "concurenta".

...pentru ca intr-un joc serios concurenta ti-o asumi si noi suntem intr-un joc in care ne-am propus sa castigam nu sa rezistam.

pana una alta io zic ca ne iese destul de bine si diferenta nu se va vedea anul asta ci poate in 12-18 luni, deja suntem undeva neasteptat de bine, comparativ cu mai multe variabile (investitii, awareness, resurse etc)

cine stie sa se uite poate sa inteleaga, eu cred ca e destul simplu sa deosebesti gainariile. iar noi inca nu ne-am apucat sa facem comunicare... :-)

stiu exact ce spui si nu cred ca e cineva care sa nu aprecieze ce faceti. ca intrebare ramine care sint metricele (se poate zice si asa) prin care se poate masura ca ceea ce faceti e in directia buna. continut original? poate. articole bine scrie? se gasesc multe pe net. nepracticarea spamului si a furtului? intr-adevar. cu alte cuvinte care este valoarea adevarata a ceea ce faceti?

CAPTCHA